Rekrutacja w branży gastronomicznej, turystycznej i hotelarskiej

Reed od wielu dekad wspiera firmy w poszukiwaniu specjalistów z branży turystycznej.

Rozpocznij rozmowę z jednym z naszych konsultantów ds. rekrutacji w branży gastronomicznej i turystycznej

Wyślij krótki opis wymagań, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o Twoich potrzebach

Banner Default Image

Znamy się na rekrutacji w branży turystycznej

Nasi specjaliści ds. rekrutacji w branży turystycznej i rekreacyjnej pomogą Ci znaleźć idealne uzupełnienie Twojej firmy, niezależnie od tego, czy szukasz pracowników do sprzątania, szefów kuchni czy kierowników recepcji.

Każdy z naszych rekruterów specjalizuje się w określonej dziedzinie, więc będziesz pracować z kompetentnym konsultantem, który rozumie lokalne i krajowe trendy w danym sektorze.

Nasz krajowy zasięg i obszerna baza danych kandydatów umożliwiają nam znajdowanie rozmaitych utalentowanych specjalistów z branży turystycznej i rekreacyjnej. Zatem jeśli poszukujesz wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów, nasi konsultanci na pewno pomogą Ci ich znaleźć. Firma Reed jest tak pewna umiejętności swoich specjalistów, że oferuje jedną z najdłuższych gwarancji na rynku.

Zapewniamy coś więcej niż tylko usługi rekrutacyjne. Dodatkowymi zaletami naszej oferty są skuteczność i wydajność usług oraz stała opieka po zakończeniu procesu rekrutacji. Nasi konsultanci pracują z Tobą, aby zoptymalizować proces rekrutacji i zrozumieć, czego oczekujesz od swojego kolejnego pracownika.

Wiemy, z jakimi wyzwaniami się mierzysz…

  • Pozyskiwanie specjalistów wysokiej jakości

    • Ponieważ jesteśmy czołową agencją rekrutacyjną w dziedzinie księgowości i finansów, nawiązywanie kontaktów jest podstawą pracy naszych konsultantów, co daje nam dostęp do puli talentów pasywnych i aktywnych profesjonalistów na wypadek pojawienia się wakatu.

    • W ramach Twojej kampanii rekrutacyjnej będziemy szeroko promować Twoją ofertę, aby przyciągnąć stosownych kandydatów, a także zwrócimy się do profesjonalistów z odpowiednimi umiejętnościami, wiedzą i doświadczeniem, którzy nie szukają aktywnie nowej pracy. Sprawdzamy aplikacje za Ciebie i przedstawiamy do rozważenia tylko najbardziej odpowiednich specjalistów. 

  • Wybór odpowiedniego kandydata

    • Konsultanci Reed pracują razem z Tobą, aby dokładnie zrozumieć Twój biznes i wymagania dotyczące stanowiska. Mając dodatkowo dostęp do rozległej sieci kontaktów branżowych, bazy danych kandydatów i dogłębnej znajomości rynku, jesteśmy w stanie zapewnić, że jedynymi kandydatami, z którymi rozmawiasz, są osoby doskonale pasujące do wybranego stanowiska. W ten sposób nie tylko oszczędzasz czas i pieniądze, ale także masz pewność, że zatrudnisz i zatrzymasz odpowiednich specjalistów o wymaganych umiejętnościach w wybranej lokalizacji geograficznej.

    • Za każdym razem, gdy Twój proces zatrudniania wydłuża się lub nie sprawdza, koszty rosną. Współpracując z nami, możesz zaoszczędzić czas i pieniądze w dłuższej perspektywie.

    • W zależności od wymagań oferujemy różne warianty usług — od płatności etapowych, które ułatwią zarządzanie przepływem środków pieniężnych, po najlepsze w branży gwarancje na okres do 12 miesięcy, które zapewnią dodatkowy komfort.

  • Rekrutacje na dużą skalę

    • Nasi konsultanci są biegli w realizacji projektów rekrutacyjnych o dużej skali. Poświęcamy czas na dokładną weryfikację wszystkich potencjalnych kandydatów, aby mieć pewność, że spełniają pożądane wymagania. Konsultanci Reed prowadzą indywidualne rozmowy z każdym kandydatem, omawiając ich motywację, umiejętności i doświadczenie i upewniając się, że dysponują wiedzą i kompetencjami wymaganymi do wypełniania obowiązków danej roli na wysokim poziomie.

  • Zbyt wiele agencji do wyboru

    • Jako największa na świecie rodzinna agencja rekrutacyjna pomagamy poprawiać jakość życia przez pracę od ponad 60 lat. Nasi specjaliści ds. rekrutacji są doskonale zorientowani w sektorach, którymi się opiekują, znają najnowsze trendy rynkowe i dysponują najdokładniejszymi informacjami na temat wynagrodzeń — wszystko to jest niezbędne do szybkiego znajdowania najlepszych kandydatów.

    • Nasi specjaliści ds. rekrutacji współpracują z Tobą i innymi interesariuszami, korzystając ze swojego rozległego doświadczenia, by znaleźć dla Ciebie odpowiedniego specjalistę do danej roli. Uczciwe, otwarte i szczere podejście firmy Reed do rekrutacji, najwyższe na rynku gwarancje i podejście poparte praktyką sprawiają, że możemy pomóc szybko rozwiązać każde wyzwania związane z zasobami ludzkimi.

Nasi specjaliści ds. obsługi biznesowej

Job campaign banner background
image/svg+xml

Rozpocznij rozmowę z jednym z naszych specjalistów ds. rekrutacji w dziedzinie obsługi biznesowej

Wyślij zwięzły opis wymagań, a my skontaktujemy się z Tobą, aby porozmawiać o Twoich potrzebach.

Co nowego...

Najlepsze pytania do zadania kandydatom podczas telefonicznej rozmowy kwalifikacyjnej
3 mins read

Najlepsze pytania do zadania kandydatom podczas telefonicznej rozmowy kwalifikacyjnej

​Może nie wszyscy lubią rozmowy kwalifikacyjne prowadzone przez telefon, ale mają one wiele zalet. Są szybkie, łatwe do zorganizowania i dostarczają odpowiedniej ilości informacji, aby rozpocząć selekcję kandydatów.Oczywiście takie rozmowy wiążą się również z wyzwaniami, przede wszystkim wynikającymi z faktu, że nie widzimy osoby, z którą rozmawiamy. Poniżej przedstawiamy zestaw podstawowych pytań, które należy zadać, aby maksymalnie wykorzystać potencjał rozmowy kwalifikacyjnej prowadzonej przez telefon.Nie komplikuj...Ważne, by w trakcie rozmowy telefonicznej nie wdawać się zbytnio w szczegóły. Pamiętaj, że celem jest wstępna selekcja kandydatów, których zaprosisz na rozmowę twarzą w twarz. Nie musisz poznawać całej historii życia kandydata. Najlepszą strategią jest zadawanie prostych pytań.Kandydaci mogą się stresować, co może sprawić, że rozmowa będzie niezręczna i nie uda się uzyskać wystarczających informacji o rozmówcy. Warto uspokoić kandydatów, informując ich o tym, jak będzie przebiegać rozmowa.Jakie pytania zadawać?Posługuj się prostym językiem. Brak wizualnej interakcji oznacza, że w trakcie rozmów kwalifikacyjnych prowadzonych przez telefon nie należy zadawać skomplikowanych pytań, które wymagają długich odpowiedzi. Rzecz jasna chcesz, aby kandydaci byli dokładni w swoich odpowiedziach — ale unikaj pytań, które wymagałoby zbyt długiego zastanawiania.Pytania powinny służyć lepszemu poznaniu profilu kandydata — rozwinięciu informacji zawartych w CV i liście motywacyjnym oraz ocenie, czy doświadczenie zawodowe rozmówcy jest odpowiednie do danego stanowiska. Oto nasze wskazówki dotyczące pytań, które warto zadać podczas telefonicznej rozmowy kwalifikacyjnej.1. Dlaczego aplikujesz na to stanowisko?Czy po tym, co mówi kandydat, można stwierdzić, że chce dostać tę pracę? Szukaj w jego odpowiedziach pasji. Najlepszym wyborem będzie kandydat, któremu naprawdę zależy na tej pracy, a nie osoba, która odpowiedzi są obojętne i apatyczne. Prawdziwy entuzjazm jest dowodem na to, że kandydat wierzy, że ma to, czego potrzeba, aby z powodzeniem sprawować daną funkcję.2. Pytania przesiewowePytania przesiewowe pozwalają ocenić, czy kandydat dysponuje niezbędnym minimalnym doświadczeniem lub umiejętnościami wymaganymi na danym stanowisku — np. znajomością określonego oprogramowania lub kluczowymi kwalifikacjami. Przykładowe pytania przesiewowe:·        Możesz podróżować?·        Posiadasz ważne prawo jazdy?·        Odbyłeś(-aś) szkolenie z metodyki PRINCE2?Pytania przesiewowe należy dobrać pod kątem rodzaju stanowiska, na które rekrutujesz — muszą się odnosić do opisu stanowiska. To prosty sposób, by upewnić się, że na rozmowie twarzą w twarz pojawią się tylko odpowiedni kandydaci. Pytania te mogą być zamknięte (tak/nie).3. Jakim doświadczeniem wymaganym na tym stanowisku dysponujesz?Szukaj potwierdzenia, że kandydat przestudiował opis stanowiska. Powinien podać konkretne przykłady, które świadczą o tym, że posiada wymagane doświadczenie. W idealnym scenariuszu z odpowiedzi będzie wynikało, w jaki sposób zastosował swoją wiedzę lub swoje doświadczenie, aby zapewnić konkretne, wymierne rezultaty.4. Dlaczego odchodzisz ze swojej obecnej pracy? / Dlaczego odszedłeś(-aś) ze swojej poprzedniej pracy?Jeśli kandydat rozpoczyna pełną krytyki przemowę o tym, jak bardzo nie lubi swojego obecnego pracodawcy, powinna Ci się zapalić czerwona lampka. Szukaj kandydatów, którzy są głodni nowych wyzwań lub którzy czekali na pojawienie się oferty w tej konkretnej dziedzinie lub — jeszcze lepiej — w tej organizacji.5. Jakich wyzwań oczekujesz od stanowiska?6. Co jest dla Ciebie ważne w pracy?7. Jak możesz opisać swoje podejście do pracy?Ten zestaw pytań jest świetny, jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o nastawieniu zawodowym kandydata. Czy jest ambitny? Czy chce się rozwijać zawodowo? Jak wygląda jego samodyscyplina? Słuchaj uważnie, jak konstruuje swoje odpowiedzi, i szukaj zbieżności z dokumentem opisującym profil idealnego kandydata.8. Co cię motywuje?9. W jakim środowisku pracy najlepiej się odnajdujesz?Pytania te pozwalają ocenić, jak dobrze kandydat będzie pasował do środowiska Twojej organizacji. Czy potrzebuje dużo pomocy, czy jest osobą samodzielną? Czy woli pracować w pojedynkę, czy lepiej odnajduje się w zespole? Czasami poszczególne osoby po prostu nie nadają się do pewnych środowisk pracy, niezależnie od tego, jak bardzo są utalentowane.10. Jak lubisz spędzać czas poza pracą?Łatwo jest zapomnieć, że kandydat jest przede wszystkim człowiekiem, a dopiero potem profesjonalistą. Poszukaj oznak, że osoba na drugim końcu linii będzie dobrze rozumieć się z innymi członkami zespołu.11. Czy chcesz o coś zapytać?Ważne, by odpowiedzieć na wszelkie pytania kandydata — czy to dotyczące pracy, czy procesu rekrutacji. Po udzieleniu odpowiedzi na wszystkie pytania zakończ rozmowę, dziękując kandydatowi za poświęcony czas i podając mu swoje dane kontaktowe — doceni możliwość nawiązania kontaktu w razie dalszych pytań.Uzyskanie informacji, których potrzebujesz, na podstawie rozmów kwalifikacyjnych prowadzonych przez telefon sprowadza się do prostych pytań i szukania potwierdzenia, że Twoi kandydaci mają podstawowe cechy wymagane na danym stanowisku. Wstępna selekcja pozwoli na uniknięcie marnowania czasu na spotkania z nieodpowiednimi kandydatami, co oznacza więcej czasu na wartościowe pytania w trakcie właściwych rozmów kwalifikacyjnych. Tak jak powinno być.Planujesz rekrutację? Skontaktuj się z lokalnym oddziałem Reed.

Jak stworzyć skuteczną strategię rekrutacyjną
2 mins read

Jak stworzyć skuteczną strategię rekrutacyjną

Właściwa strategia rekrutacyjna jest kluczem do osiągnięcia celów biznesowych. Oto kilka wskazówek ekspertów, które pomogą Ci przygotować Twoją firmę na sukces — oraz sprytne rozwiązania, dzięki którym wyprzedzisz konkurencję.​Czym jest strategia rekrutacyjna?Strategia rekrutacyjna to jasny plan, który określa, na jakie stanowiska będziesz rekrutować, kiedy, dlaczego i jak. Powinna być powiązana z ogólnymi celami firmy.Twoja strategia musi być możliwa do wdrożenia i łatwa do przekazania. O ile taktykę możesz zmieniać, strategia musi być zawsze jasna.Nie wiesz ilu pracowników będziesz potrzebować? Zatrudnienie pracowników tymczasowych pomoże Ci rozwinąć się szybko i bez ryzyka.Podstawowe aspekty doskonałej strategii rekrutacyjnejPlany rozwoju·        Aby zwiększyć liczbę pracowników, musisz ich zatrudnić, co wymaga czasu i środków.·        Stwórz narzędzie, które pomoże Ci określić, które obszary Twojej firmy najbardziej skorzystają na zwiększeniu liczby pracowników.·        Może to dotyczyć zwrotu z inwestycji lub utraconych możliwości.Droga na skróty: Nie wiesz, ilu pracowników będziesz potrzebować? Agencja rekrutacyjna zapewni Ci dostęp do pracowników tymczasowych i wykonawców, aby pomóc Ci rozwinąć się szybko i bez ryzyka.Marka pracodawcy·        Upewnij się, że Twoja marka jako pracodawcy i przekaz są atrakcyjne dla grupy docelowej, szczególnie w mediach społecznościowych. Renomowana marka to argument, który przekonuje utalentowane osoby poszukujące pracy.·        Zachowaj otwartość i przejrzystość w kwestii kultury pracy firmy, aby mieć pewność, że przyciągniesz kandydatów, którzy będą pasować do Twojej organizacji.Droga na skróty: Jeśli Twoja marka nie jest dobrze znana, agencja rekrutacyjna może skontaktować się bezpośrednio z kandydatami i poświęcić czas na promowanie Twojej organizacji jako pracodawcy.Audyt umiejętności·        Wykorzystaj cele firmy do określenia rozwijających się obszarów działalności, a następnie zdecyduj, jakie umiejętności będą potrzebne do osiągnięcia sukcesu.·        Twoja strategia rekrutacyjna powinna uwzględniać sposoby na znalezienie i wprowadzenie do firmy nowych umiejętności.·        Pracodawcy często skupiają się na zaawansowanych umiejętnościach cyfrowych i technologicznych, ale warto też rozważyć kandydatów o rozmaitych doświadczeniach.Droga na skróty: Podczas rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko, którego nie znasz z własnego doświadczenia, możesz skorzystać z porad i wskazówek konsultanta ds. rekrutacji — dzięki temu poczujesz się pewniej.„Możesz podrasować swoją taktykę, ale twoje docelowe plany muszą być jasne”.Elastyczność·        Jeśli Twoja firma musi szybko dostosować się do nieprzewidywalnego rynku, to zatrudnianie stałych pracowników może nie być dobrym rozwiązaniem.·        Twoja strategia powinna uwzględniać plan zatrudnienia pracowników tymczasowych i wykonawców pracujących na zlecenie do projektów, które mogą się nagle zmienić.Droga na skróty: Jeżeli nie zatrudniasz wewnętrznie specjalisty ds. płac, warto rozważyć zlecenie zarządzania listą płac pracowników tymczasowych agencji rekrutacyjnej. Firmy takie zadbają o kwestie podatkowe, wynagrodzenie za urlop, a nawet składki emerytalne — oszczędzając Ci wiele zachodu.Kiedy dokonać przeglądu strategii rekrutacyjnejNależy zawsze myśleć o tym, jak wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji i stać się bardziej atrakcyjną perspektywą dla potencjalnych kandydatów.Zwróć uwagę na wszystkie aspekty procesu rekrutacji i dokonaj taktycznych poprawek, gdy tylko uznasz to za konieczne — zawsze w zgodzie ze strategią rekrutacyjną.Co roku dokonuj przeglądu strategii rekrutacyjnej, aby mieć pewność, że realizuje cele firmy w ujęciu ogólnym. Ważne, aby każdy w firmie rozumiał Twoje cele — dlatego jasno i zwięźle określ, jak wygląda sukces i jak go osiągniesz.

8 sposobów na zdobycie pracy bez doświadczenia
2 mins read

8 sposobów na zdobycie pracy bez doświadczenia

​Trzeba mieć doświadczenie, żeby dostać pracę, ale trzeba mieć pracę, żeby zdobyć doświadczenie… Jak zacząć wspinaczkę po drabinie kariery? Niezależnie od tego, czy dopiero kończysz edukację, czy chcesz rozpocząć nową ścieżkę kariery, poczucie, że nie masz doświadczenia, aby zdobyć pierwszą pracę, może być frustrujące. Oto kilka sposobów, dzięki którym możesz osiągnąć (pozornie) niemożliwe i zdobyć pracę bez doświadczenia!Mów otwarcieJeśli brakuje Ci doświadczenia, nie próbuj tego faktu ukrywać. List motywacyjny to idealne miejsce na uzupełnienie braków w CV, więc skorzystaj z tej okazji, by rozwiać wszelkie wątpliwości pracodawcy. Następnie…Skup się na tym, co maszDoświadczenie jest ważne, ale równie ważne jest Twoje nastawienie do pracy, osobowość, zrozumienie firmy i jej działalności, motywacja, odporność, pomysły na przyszłość — lista jest nieskończenie długa, więc nie skupiaj się na jednej kwestii.Znajdź doświadczenie w mniej oczywistych obszarachZanim uznasz, że nie masz doświadczenia, upewnij się, że to prawda. Pomyśl o swoich poprzednich miejscach pracy i spróbuj znaleźć powiązania między doświadczeniem, którego potrzebujesz, a tym, które posiadasz. Pamiętaj: to nie musi być dokładnie to samo. Kluczowa jest kwestia adekwatności doświadczenia do nowej sytuacji. Jeśli Twoim zadaniem było organizowanie spotkań i odbieranie telefonów, masz doświadczenie w pracy administratora. Jeśli Twoją pracą była obsługa strony w serwisie Facebook lub przygotowanie ulotki, masz doświadczenie w marketingu. Myśl niestandardowo!Zdobądź doświadczenieUdzielaj się charytatywnie, odbądź praktykę zawodową lub staż.„Nie bój się zaczynać od zera. Dobry początek to podstawa, a nigdy nie wiadomo, co będzie dalej”.Upewnij się jednak, że doświadczenie, które zdobywasz, będzie adekwatne (o czym mowa powyżej). Jeśli wciąż stawiasz pierwsze kroki, nie trać czasu na pracę niezwiązaną z tym, co chcesz robić, zwłaszcza jeśli nie jest płatna!Pokaż swoje intencjeJeśli naprawdę chcesz dostać się do danej branży, upewnij się, że inni o tym wiedzą. Bierz udział w dyskusjach branżowych na LinkedIn, dołącz do odpowiednich grup, bierz udział w wydarzeniach networkingowych i zawodowych i upewnij się, że Twój entuzjazm jest widoczny.Sieć kontaktówJeśli nie masz pożądanego poziomu doświadczenia, musisz wzbudzić zaufanie. Nawiązuj kontakty i zadbaj o to, by Cię polecano. Pracodawcy są bardziej skłonni pominąć lukę w Twoim doświadczeniu, jeśli zarekomenduje Cię ktoś, komu mogą zaufać. Dowiedz się więcej o efektywnym networkingu.Aplikuj spontanicznieJeśli ograniczasz do odpowiadania na publikowane ogłoszenia, będziesz podlegać ocenie według ustalonych kryteriów. Aplikuj spontanicznie do firm, które Cię interesują, pokaż, że znasz rynek, i zapytaj o możliwości dla Ciebie jako osoby chcącej rozpocząć pracę w branży. Jeśli odpowiedź brzmi nie, zapytaj, czy możesz złożyć podanie ponownie za 6 miesięcy, i dowiedz się, co możesz zrobić w tym czasie, aby zwiększyć swoje szanse.Umów się na spotkaniePostaraj się o zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną. To najlepsza sytuacja, w której można odnieść się do braku doświadczenia, i najlepsze miejsce, aby zaprezentować swoje mocne strony. Pamiętaj: to, czy jesteś w stanie wykonywać daną pracę, jest tylko jednym z czynników branych pod uwagę przez osobę prowadzącą rozmowę. Ważne są również Twoja motywacja i dopasowanie do kultury firmy. Być może 2 z tych 3 wymagań wystarczą, żeby dostać wymarzoną pracę!